divendres, 23 de novembre del 2012

Adivinanza

TODO SOBRE LA COMIDA

La comemos demasiado,

pero no te cansas de ella,
la venden en cualquier lado,
gusta más que una paella.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada